yesyes, fredaaag

lite rolig dag idag.
skolan börjar med nationella prov i engelska,
som faktiskt gick förvånansvärt bra. lite stressigt bara..
efter det så hade vi matte, men vi ville inte ha matte,
för vi skulle inte de egentligen.. dom hade mixtrat med lektionerna.
så vi tänkte att om vi sa att vi glömt matteboken hemma,
så skulle vi inte ha matte.. men det hjälpte inte, vi skulle få några papper.
iallafall så vi hade matte och sen.. sen hade vi naturkunskap.
sen lunch och efter det - samhällskunskap.
guuuuu vilka tråkiga lektioner, men vi kämpade oss igenom alla!
duktiga vi var elin som stannade hela dagen.. tummen upp till oss (y)

förresten, så drömde jag elin sahra en kärleksdröm inatt.
undrar vad det kan betyda...? sött var det i varje fall ^^,

finns det ingen som ska göra nåt kul ikväll eller?
säg gärna till mig då för jag dör snart av tristhet, om det nu heter så..

snart ska jag ut och träffa sofia, och sen vet ja inte va vi ska göra.
träffa johanna sen också kanske? :)


elin, johanna, angelica, sahra, sofia.. - you´re the best!
tack för att ni finns.


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback