you´re the light when I´m feeling dark

först vill jag börja med att ge ett plus till malin för hon är så underbar.

skola först och ah, lika tråkigt som vanligt. sen stan ett tag och sen hem till mamma..
städa massor för hon har flyttat så aaa , och sen åt vi och lala sen vänta ja på malin 100 år.
och sen på kvällen åkte vi till folkets park och tänkte att det kanske kunde va trevligt,
men så fel vi hade. typ 90 % fjortisar så vi drog efter 1 kvart elr nåt.
då åkte vi till mcdonalds och träffa några sen åkte vi hem..

förresten har jag jävligt ont i mitt ben och ja trodde de var träningsverk,
men jag har verkligen skitont så jag haltar så ja vet inte vad det är..

imorn haha, får se hur det går! :D

ett lycka till till johanna ♥ som tävlar SM imorn.. elr ah, idag.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Thanks hun'

2007-04-30 @ 16:25:44
Postat av: Anonym

:)

2007-04-30 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback