oplanerat

igår skulle då johanna och jag se på film, och jag möter upp henne och hon berättar att adam ringt och sagt att det är fest. jaha tänkte vi.. men vi blev mer och mer festsugna och hade ju inget annat för oss ändå.. så vi fixade oss lite snabbt och sen tog vi 119 till skarphagen centrum. kunde lika gärna ha gått, vi var där på 2 minuter. adam och hans vänner,"IFKarna" mötte upp oss och vi sen var vi påväg. hade dock lite problem med att hitta till festen, dom var nog ganska så dragna. men till slut hittade vi fram, och vi som hade hört att det skulle vara folk från överallt och jätteschysst folk. trodde vi skulle känna massor där då, men nej. kände igen några killar bara, annars var det bara folk som vi inte kände. hade bestämt oss för att inte dricka något, men vi blev bjudna så man säger väl inte nej? (: slutade med att vi var ganska yra. men kul fest iallafall. sen var det dags för att gå hem, och eftersom vi knappt hittade dit nyktra, hur skulle vi hitta därifrån onyktra? det blev lite knepigt och vi gick fram och tillbaka och kände inte igen oss alls. så vi ringde en taxi.. hade bara 40 kr dessvärre. men jag ringde, och så sa jag namnet på gatan (som jag inte minns vad den hette), och sen sa johanna att det var nummer 7 och att hon var säker. sen lägger jag på och då ser hon att det är ju 75 och inte 7, det var en gran i vägen. så då fick jag ringa upp igen. sen kom taxin och föraren sa att vi kom ungefär 10 meter på 40 spänn. men han skjutsade oss till stan iaf.. riktigt trevlig var han, men inte speciellt nöjd med sitt yrke. om någon vecka eller nåt så skulle han öppna ett nytt café och vi lovade att komma och fika där (: sen gick vi till mc donalds och åt lite mat, sen gick vi hemmåt, och sov. väääldigt trevlig kväll.. men du S, jag trodde inte det om dig. så onödigt.

jag vet att ni snackar för att ni tycker det är kul, men kan inte alla bara fatta att jag faktiskt mår dåligt av dethär? jag hatar det.

fest ikväll igen, hoppas jag.

harry potter har blivit rätt snygg, och han har ju faktiskt stora muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback