apa

jaappp..

idag sov jag länge som vanligt somnade apsent inatt..
sen nu på kvällen mötte jag malin och gick hem till emilio och där var jävligt mycket människor, och jag kände ingen förutom gorgi lite tror jag han heter och hans vänner och malin och admir. men människorna var snälla iallafall.. carro, malin pantzar, jennifer, sara kom en stund också. det var mysigt. fast sen vart det så fullt av alla människor att man fick sitta i knät på varandra, också mysigt ;) sen iaf var vi där rökte vattenpipa och spela tvspel gjorde vi jag och malin, det var kul... åkte bil. sen kanske halv 12 elr något gick vi hem..

just nu ser det ut som någon står och blinkar med en såndär lampa eller en tändare eller något utanför fönstret på en balkong, åt mig .. det är ju lite konstigt för jag känner inte människan. och så vågar jag inte kolla så mycket för jag vet ju inte om den gör åt mig heller. lite pinsamt kanske.

nä som sagt har alla mina kompisar dragit iväg, och det räcker tydligen inte så malinjävel åker till grekland på torsdag, alltså om 1 dag typ, och då blir jag ju nästan HELT ensam. asså, jag har faktiskt vänner.. meeen, inte sådära nära vänner, alla närmsta drar iväg förstår ni? skit också.. + att jag fick reda på typ i förrgår att jag skulle vara ledig denhär veckan, alltså kunde jag ju följt med johanna till norrland! så jävla bra då..

nu börjar jag nästan gråta, jättedeppig blev jag.. men anar att det kan bero på PMS. jävla mens!

imorn ska ja kanske träffa malin och carro en sista gång innan malin åker också.
hoppas på bra väder för det var det ju fan inte idag, vafan då för? :S tycker det alltid ska vara bra väder..

senaste två veckorna, varje gång jag vaknat, har jag gått upp och kollat posten.. men inte fan är det där? när kommer det jävla brevet, ge mig svar förfan! så då går jag och lägger mig igen. det är därför jag sover så länge. när brevet kommer så ska jag inte lägga mig igen. så är det.

pratade men en annan människa igår också och vi kom fram till en grej, på ett sätt var det ju lite tråkigt men på ett annat sätt var det lika bäst. det lika bästa överväger nog det tråkiga så det var bra. nu tar vi nya tag! :D

[: ANJELICA ' säger:
naej ja har inte gjort så mkt badat o vart me kompisar o sånt, ja förstår du nu e jag på pööland det är ett pöligt land för det regna idag =/ ... men annars har det vart bra här å sådär men va gör du nu för tin då?

ae, hon är ju för underbar! jag vill inte lämna min klassss .. men gu va skönt att prata me angelica, hon får mig alltid att skratta.

funderar på att sno pappas mobil och skicka ett sms, men ja vet inte. känner ett starkt sug, men vågar inte ringa för människan sover säkert. jag skulle inte våga ringa iallafall..

fyfan var jag skriver, det bara kommer upp massa nya saker i huvet hela tiden, vet inte varför...

förresten står människan på balkongen kvar och blinkar. jag undrar om den kanske håller på och dö eller något och försöker göra en såndär SOS-grej till mig. men då är jag inget smart val iallafall för jag förstår ingenting. har bestämt mig för att ignorera blinkandet.

nu känner jag för att berätta en rolig historia.. meeen kan ingen så jag låter bli..

nu ska jag snart försöka sova och se om det funkar ikväll, kanske ska göra några sånnadära roliga test först. fåååååårrrrr ssseeee... börjar bli rastlös också, johannaK kom hem! NU!

ja skulle skriva kompisar och råkade skriva kom pisar, och det låter ju riiiktigt kul eller hur? så där fick jag mig ett gott skratt till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback