tisdag

kom hem precis från beach-volleybollen,
i vårat lag var jag, sahra, elin, angelica, freddie, anton, robin, hanna och matilda.
och vilka vann då, om inte vi ;d såååå bra :)

nu är det slut! lediga imorn, avslutning torsdag.
ofattbart..

ska snart ner till stan och kolla lite, kanske byta min klänning.

så ska duscha nu, bye.



hemkommen från stan, lite shopping med niklas och sahra.
blev en hel del för niklas, tacka oss för det ;d nu kommer alla tjejer va efter honom.

folkparken om en stund med carro carro malin heidi sahra, kanske fler? don´t know.
vattenpipa blir det iallafall, mys.


mat nu, tjaao.

Kommentarer
Postat av: blomqvist

eeh, aa, tack :D <3
Men jag bryr mig inte om alla tjejer är efter mig, bara ni är på! :D puws <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback