min dag


gick upp 7.30 och duschade, sedan fixade mig och 9.15 mötte jag sahra för att sedan gå till skolan. först hade vi engelska, sen svenska, sen lunch.. efter lunchen hade vi håltimme, så jag elin och niklas drog till eneby för att hälsa på b.l.a sandra :) träffade min kära gamla lärare andreas också. sen tillbaka till skolan då vi skulle ha matte, men angelica och jag kände mer för att sitta ute i solen istället och steka.. så det gjorde vi, busigt. sen hade vi musik, och skulle visa upp våra låtar. första låten gick mycket bra, fast än att vi hade lite problem med vem som skulle spela elgitarr, men det fixade ju sig. :) vi sjöng högt och bra haha. andra låten hade vi dock inte övat på lika mycket, och vi var bara 2 som kunde texten. så det slutade med att vi var 3 som spelade gitarr och 1 som sjöng. ganska nervöst på andra låten, så det gick inte lika bra.. haha, till slut var det bara jag som spela, dom andra hade lagt ner.
så slutet var ju skönast - aae, vafan! nu skiter vi i dethär!
musiken slutade vi ca 17.10, och då drog vi ner på stan och kolla en sväng, sen gick vi till halvars. första glassen där i år, otroligt god vill jag lova. sen gick vi hem till mig och käka lite, spela lite kort huhu. sen gick sahra hem, och sen dess har jag sett på fotboll.

jepp, det var min dag det. 

åååååh =/, finast ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback