eheh

Hitta i en blogg:
1. sätt din musik på Shuffle
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
Naive (the kooks) - ja jag är väl lite naiv.

2. kommer du komma långt i livet?
I´m yours (Jason Mraz) - ja, jag är ju din.

3. hur ser dina vänner dig?
Wait a minute (pussycat dolls) - kanske som en liten pussycat?

4. kommer du gifta dig?
Say it right (Nelly Furtado) - yes, kunde inte sagt det bättre själv.

5. vad är ditt livs themesong?
Fairytaile gone bad (sunrise avenue) - ingen aning om vad frågan betydde.

6. vad är ditt livs historia?
It can only get better (Amy Diamond) - när det bara kan bli bättre.

7. hur är skolan för dig?
Irreplaceable (Beyonce) - haha det stämmer ju så ILLA.

8. hur kan du komma framåt i livet?
Snow (Red hot chili peppers) - med snö.

9. hur kommer imorgon vara?
Dangerous (ying yang twins) - farlig tydligen, kanske ska låta bli dendär festen?

10. vad är det bästa med dina vänner?
Legalize Ganja (wayne marshall) - jaha, dom röker kanske på..


11. vad finns i lager för nästa vecka?
Angel (Flipsyde) - en ängel

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Pieces (Sum 41) - det stämmer kanske.. jag har nog ganska många pieces i mig. :p
 
13. hur är det med ditt liv?
teenagers (My chemical romance) - jag är ju tonåring, så ja.. tonårigt.

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Guardian Angel (the red jumpsuit) - ohyes :D

15. hur ser världen på dig?
Freestyler (Bomfunk MC´s) - som en freestyler

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Seaside (The kooks) - jag ska bo på kusten och det är ju ganska mysigt.

17. vad tycker dina vänner om dig?
Lips of an angel (Hinder) - att jag har läppar som en ängel?

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Better together (Jack Johnson) - vi är bättre tillsammans, så .. hmm . hihi.

17. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
This is how i disappear (My chemical romance) - att dom får tyvärr klara sig utan mig för ja försvinner.

18. har du en djup & mörk hemlighet?
All i wan´t for christmas is you (mariah carey) - ah ni förstår väl själva..


19. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
You´re so sexy (French Affair) - ohja,

20. hur kan du göra dig själv glad?
Damn (One Twelve) - va är de för jävla fråga.

21. kommer jag någonsin ha barn?
Still waiting ( Sum 41) - jag väntar fortfarande.

22. vad är några tips till mig?
Lady in red (?) - är du tjej, klä dig rött.

23. vad är din danssång?
Tell me (P. Diddy ft Christina Aguilera) - stämmer bra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback