lördag

igår så var vi först hemma hos mig och förfesta,
halv 11 skulle vi ta spårvagnen till club heat men aa ja vet inte va som hände.
vi gick iallafall långt och sen tog vi spårvagnen typ några hållplatser.
på spårvagnen träffa ja corre och jojo och det var väldigt kul .. ;)
sen kom vi fram iallafall och gick in och sådära och typ dansa loss
skulle man kunna säga, eller va säger du johanna? haha..
oavsett vad alla andra säger så hade jag skitkul hela kvällen, riktigt lyckat.
idag har jag typ träningsvärk i magen och ont i bena, blåmärken överallt..
men jag klagar inte :D

om ca en kvart kommer släkten.. sen vet ja inte va som händer, men hoppas på fest.

grattis till syster som fyller 18 år imorgon :) love you sis.

hihi så söt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback