onsdag

försov mig lite idag, så missade svenskaprovet.. inte bra.
sen hade vi handel, satt bara framför datorerna.
sen vare lunch och då åkte jag, ponthus, danne och sebbe ner till stan för att äta,
fortfarande mätt sen det. åkte tillbaks till skolan och hade handel igen,
slutade halv 2. gillar klassen bara mer och mer :)

när jag kom hem satte jag mig här ett tag,
sen skulle jag se one tree hill. somnade när det var reklam,
lite störande att vakna och fatta att jag missat hela programmet.

nu ska jag se på film med mamma,
hejdå


Kommentarer
Postat av: Reebecca

dom tre sista är nu tyvärr sålda allihopa ;/ men det finns tre delar nu så ta en titt där :D hoppas du hittar nåt.

Postat av: Rebecca

mm lite skit ;/ men det är inget annat du är sugen på la ju in idag med och igår :) för om du inte har epngar nu om det brä nåt du verklgen vill ha kan jag ju hålla de om jag vet att blir sålt :)

2007-11-15 @ 15:46:14
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback