onsdag

jag drömde om dig inatt..
drömde att vi var och festade hos dig,
att vi satt på din balkong och skrattade
som vi gjort så många gånger förr.
vi hade så kul, vi har alltid haft kul!
det är så jävla orättvist.
när jag vaknade kände jag samma smärta som jag gjort,
dygnet runt, i över 2 veckor.
nu är verkligen rätt tillfälle att säga
jag saknar dig så det gör ont!
varför just du?


jag behöver hjälp!
seriöst, vafan ska jag göra?
jag vill bara vakna upp från denhär jävla mardrömmen,
andrea, vart är du?
dehär är inte sant, det får inte va sant :'(
tillbaks på ruta ett.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag jag förstår dig! alltså
jag känner dig inte och så
och du behöver verkligen inte.
men jag vet verkligen vad jag pratar om. är inte direkt som alla adnra .så
finns jag här.
har inte alls svårt att prata omdet här.
... så
att [email protected] /C

Postat av: cecilia

ja jag vet precis va du menar,
folk
tror de gör rätt.
fast det borde vara lättar om de inte låsade ingetting om. Alltså jag känner inte dig. men jag har ganka lätt
för att prata om sånt här. och jag vet verkligen avd jag pratar om.

du
får jätte gärna höra av dig. [email protected].. jag förstår att du säkert inte gör det ..
men kan vara skönt att prata med någon
som inte står på någons sida och inte har ngt med det att göra. men ta han om dig vännen /c

2008-04-09 @ 23:37:22
URL: http://cmh.blogg.se
Postat av: Anonym

varför hoppade Andrea! Är verkligen ledsen för det som hänt, känner inte henne men gick i samma klass för länge sedan.

2008-04-11 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback