tisdag.


ingen lektion idag heller,
fan vad jag missar.
hade möte också, alltid skönt att prata.
imorn är det praktik,
men jag har slutat på min.
trivdes inte,
tyckte dom var otrevliga.
och nu bryter jag ihop av minsta lilla,
så lika bra att sluta.
egentligen borde ja inte ens blogga,
för jag tänker så jävla mycket då.

hur ska jag kunna ta mig igenom dethär?
det är förbannat jobbigt alltihop,
jag vet inte vad jag ska ta mig till!
blir galen påt,
jag och carro sitter och pratar om att det känns som man måste göra något.
men vad kan man göra? inte ett skit,
det är nog det som känns värst.
jag har aldrig varit med om något sånthär förut,
så jag vet inte hur man gör.
och jag hade ingen aning om hur det kändes,
förren nu. och det går verkligen inte ens att förklara..
det är bara så jävla tungt och svårt,
och jag saknar andrea så himla mycket.
kan någon få mig att förstå att jag aldrig nånsin kommer få prata med andrea igen?
jag kommer aldrig mer få se henne, skratta med henne, glädjas av hennes leende, vem kan hjälpa mig?
ingen alls, förutom andrea.
tänker på dig gumman, varje sekund. älskar dig.



I been questionin myself
now that your gone,
who am I without you now?
And how can I go on?
I can't believe that you´re not here
and you´re never comin back to me
im missin everything about u
im missin u

everytime I think about you
I cry...
and I've cried till my eyes won't cry no more
when i sleep i see u in my dreams
but i wish that u were next to me
I wish that I could hold you girl
instead of in my mind
someone tell me why?

Nothing else can compare
to the pain of losing you
and everytime I think about
the fact ur never coming back
I just want to die inside

Kommentarer
Postat av: cecilia

jo , vid där här laget så har jag lärt mig att livet är hårt.
det ågr aldrig som man ahde tänkt sig. jag beklagar. för mig räkte det att man sa så. för man vill inte att folk ska gå och tycka synd om en. allt blir bara så
mycket värre. det blir bättre med tiden, med aldrig bra.
jag har inte förstått än
att hon har gått bort.
varje steg jag atr finns hon med mig. min egna skyddsängel . lycka till vännen.

Postat av: Emelie

Heej Gumman , JAg vet hur de är att förlora någon man verkligen tycker om , sin bästa vän , Det är 1½ år sen hon gick bort och tänker mkt mkt på
ännu, jag är ingen person som gillar att visa det utåt tyvärr för det är inget bra att hålla det inom sig heller, men ibland bryter jag i hop hemma och bara gårter och så , det är tyvärr så man får leva:'( Saknar Malin så jävla mkt, Finns för dig gumman

2008-04-10 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback