tisdag

nu är jag sjuk igen.
var ute och sprang förut , vilket inte var så smart..
nu har jag ont i öronen och i halsen.

har inte vart inne allt för mycket i helgen heller, och det borde jag nog vart.
eller, a.. i fredags skulle jag festa.
fixade mig och allt, men ångrade mig när jag var på väg så jag vände.
hoppas ni hade kul flickor,
sahra hade ju skoj iallafall. ringde och väckte mig halv 2 och försökte få mig att komma ner till cromwell,
haha. så störd :)

i lördags var jag med johanna, sahra och några pojkar hemmos mig.
sen kom 4 pers till, och då försvann både mitt och johannas minneskort till våra kameror,
mycket nödigt att gå och sno dom!

i söndags vaknade jag och hade jätteont i nacken och mådde inte speciellt bra,
hur fan sov jag den natten?
men det var bara att pallra sig upp och ge sig iväg till dansen..
slapp det jobbigaste eftersom ja faktiskt var sjuk också.

sen kom ja hem och gjorde nog ingenting..
och på kvällen gick ja över till sahra. myste med film och svull,
tog en massa söta kort också.
gick hem vid 2, och jag var så sjukt trött.
tog 5 minuter att gå hem när det annars brukar ta 1 minut.

igår sov jag nog rätt länge.. sen gick jag till stan med sis,
fikade mest. kollade runt i kanske en halvtimme bara.
sen ringde johanna och så kom hon också :)
sen jag ja och johanna k hem till henne och sen hem hit för att hämta lite saker,
så ligger johanna sis i soffan och inte har nåt speciellt för sig,
så ja fråga om hon skulle följa med till sahra och röka lite vattenpipa,
och det skulle hon. så jag, johanna k, johanna syster och sahra
satt och myste på sahras gård me vattenpipa, tända ljus och musik.
ljusen slocknade dock direkt och mobilen med musiken bara dog..
men mys var det iallafall.

igår bestämde också jag, johanna och johanna att vi skulle ut och springa 8 imorse..
vaknade och ringde johanna k och hon banga, var för trött.
så jag och sis sov vidare men gick ut och sprang vid typ 1 ist.

sen har jag inte gjort någonting.. förutom diskat, som vanligt.
hoppas på att göra nåt kul ikväll men då är frågan vad?
vad ska alla göra?

jag ska iallafall äta nu,
hör av er gott folk fall ni ska göra nåt skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men inte lika snygg som dig SNYGGING :D haha, har du besökt monkii ännu? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback