tisdag

kan man bli kär i en låt?

idag på lunchrasten blev det en fika med pojkarna,
och sen åka tillbaka till skolan och ha idrott..
kom typ nyss hem, var kvar och lirade lite boll som vanligt,
men denna gång körde dom mer skjutabollpåjosse-leken än fotboll.

tränade igår,
och på väg ner för trappen missar johanna ett trappsteg och ramlar..
haha, roligaste jag sett, kunde inte sluta garva åt henne :D
i slutet av passet, på avslappningen kommer jag att tänka på det.
ganska jobbigt att få ett skrattanfall när det är helt tyst i salen.
sen åkte jag hem och städa mitt rum i timmar,
var så hungrig efteråt så ställde mig för att laga mat vid halv 11 igår kväll.
och nu ska jag laga mer mat, heejs.

Kommentarer
Postat av: Klant

Ja förstår fortfarande inte hur det där gick till, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback