friday i´m in love

heeelg, jävligt najs.
igår vare då möte igen, träffades på fräcka.
kom dock väldigt sent så blev inte mycket möte för min del.
sen gick jag och malin hem till mig,
sen ut på gården för att sola..
det avslutades med stora spindlar och vattenkrig.
sis ringde sen, och då vare bara att pallra sig ner till stan igen.
gick runt lite och hittade ett par vita shorts som jag la undan.
gick till fräcka och åt sallad,
eller jag och malin kollade mest på.
dagen var väldigt mysig och trevlig,
och innehöll väldigt bra saker:
möte, bli brun, människor jag tycker om, god mat,
och hur många garvattacker som helst.
länge sen jag skrattade sådär på riktigt.

idag blev det inte heller speciellt mycket skola,
liten stund på sista lektionen.
sen gick jag till stan, mötte adam,
fikade, mötte malin, mötte carro och heidi,
shoppade lite, sen gick jag hem.
nu väntar jag på att sahra ska komma hem från svärtinge,
så jag kan träffa den nörden också :)
blir antagligen en film eller något ikväll,
lugn fredag.
och medans ja väntar ska jag äta naturgodis och kolla på tv,
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback