onsdag

praktik idag,
sista gången.
ganska tråkigt faktiskt för jag trivdes där.
sen kom papsen och hämtade mig,
så åkte vi hem till mami.
skulle fira sis lite tror jag,
eftersom hon fyllde 19 igår, grattis ♥
blev inte mycket firande
men god mat och mycket skratt.
sen bar det av till katrineholm,
dags för sis att prova sin balklänning igen.
du kommer bli så snygg johanna!
och antagligen blir det min tur om 1 år,
vilket är både bra och dåligt..
mest dåligt tror jag.


imorgon är det möte igen,
jag, carro, malin och präst-anna :)
hoppas på att få prata ordentligt denna gång,
eftersom det vart så stressigt sist.
prata ut känns väldigt behövligt just nu.

och annars säger jag bara åt helvete med skolan,
jag orkar inte och jag kan inte.

nu ska jag duscha och sen sova, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback