lördag

firade sahra igår, temat var 80-tal.
oj va problem ja hade med att hitta kläder,
så tillslut slängde ja bara på mig något som var lite 80-tal.
blev en riktigt kul fest med mat, glass, dansbattle och snygga kläder.
sen blev det utgång som blev precis som alla andra utgångar,
kul, men inte överdrivet kul. lika ont i fötterna som alltid när jag skulle hem också.

idag var det dans,
och det börjar bli riktigt svårt.
stretchade extra mycket och extra hårt,
man hörde skrik från alla håll.
nu ska vi HOPPA ner i spagat, vi får väl se hur det går med det.
sen gick jag hem och sov en stund,
och nu har jag bara legat hemma och chillat hela dagen.
funderade på utgång, men jag tror jag skiter i det ikväll.
får bli en annan lördag.

imorgon ska jag ut och gå eller springa allafall,
måste röra lite på mig.
sen ska jag städa som bara den,
och nu äre sängen som gäller.


   
  

   
   

 (nej jag är inte arg)   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback