torsdag

jaha, fortfarande sjuker då..
mår lite bättre idag som tur är,
så imorn äre skola som gäller!
tur att jag haft sällskap dessa 3 dagar i varje fall,
min lillasyster har också legat hemma och varit sjuk.
idag gick vi ner och hyrde lite filmer,
så vi har bara myst framför tvn nästan hela dagen.
mamsen kom förbi och var lite medlidande förut också,
och hon hade med sig 2 filmer till.
så idag har vi inte varit rastlösa :)
har även hunnit med en promenad, dock väldigt kort,
men ändå en promenad.
och så har vi suttit ute på gården ett tag,
snackat lite skit me grannarna och myst me saras nya hundvalp, ragnar :)

när papi kom hem hade han med sig några papper,
bokningen på resan.
han gav dom till julia först som inte fattade vad det var,
vi har hållit tyst om det för att överraska henne.
hon förstog efter ett tag och OM hon blev glad,
bara sprang och hämta telefonen och ringde typ alla hon kände för att berätta.
så nu är det bokat i varje fall,
blir en lång resa, från 19 december till 8 januari.
det ser jag fram emot.

och nu börjar jag bli rastlös,
så det blir att se på en film till..



Kommentarer
Postat av: julia eriksson

Jag älskar dig josse en massa faktiskt du betyder massa för mig förlåt när jag skrikit fula saker till dig<3Jag menar dom aldrig. Det är bara nått som slinker ur mig när jag är arg.Du är den bästa syster i hela världen jag skulle inte vilja byta ut dig mot 10000000000000000000000000000000000000 kr... alrig. Jag älslar dig och jag kommer alltid ställa upp för dig josse<3Du är en underbar syster det är inte många som har en syster som du.Jag har alltid ångrat mig när jag varit dum mot dig.Jag älskar dig josefin eriksson<3.....

2009-07-15 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback