fredag!

I know, jag har varit sämst. Men jag har inte haft någon tid för bloggen, jobbat hela veckan.

Jaha, vad har jag haft för mig.. Varit på stan med mina systrar, jag och johanna shoppa lite åt lillpluttisen som fyllde 13 i tisdags. 13, tonåring. Men än är hon inte en pain in the ass, hoppas hon fortsätter i domhär banorna.
Jag har även hunnit med att fira Carro som fyllt 18. Och det var typ allt. Eller nej, var och bada igår innan jobbet med Sandra, Linda, sis och några grabbar från jobbet. Vad vi INTE kände för att åka och jobba, funderade ett tag på att sjukanmäla oss allihop men det skulle nog va en aning misstänksamt. Ville bara gråta när jag kom fram till jobbet, började klä på mig mina 3 lager kläder och sen in i kylan och jobba 10 timmar. Inte okej. Men jag stod ut, var trots allt en ganska rolig dag på jobbet.
Folk på jobbet har frågat mig hela veckan om dethär var min sista vecka innan skolan börjar, och jag har verkligen ingen aning. Jag vet inte om jag jobbar nästa vecka också. Men jag tror det. Hoppas det. Bör nog slå en pling till chefen. Och när fan börjar skolan? Jag har verkligen ingen aning.

Idag ringde dom äntligen från sjukhuset, som jag har väntat på detdär samtalet. Ska dit på tisdag.

Jag ser fram emot nästa helg, som fan. Jättemycket. Kul ska det bli. Jag är pepp.

Nu ska jag ut i solskenet och få mig en snygg bränna!
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback