söndag

Jag har fått massa myggbett i helgen, minst 15. Och dom är inte små, utan stora feta bullar som typ kliar loss och är dyngsvullna. Kan nog va så att jag är lite känslig mot myggor, eller så är det typ mördarmyggor som sugit på mig. Säkert det sistnämnda, det är vad jag tror.

Blev utgång i fredags, finns inte så mycket att säga. Alla utekvällar ser nästan likadana ut. Men det va kul.

I lördags åkte vi och bada. Familjen och kusinerna, + bäbis var på mårängen. Mysigt!

Och idag var jag och sis i (på?) gransjönäs, dit åker vi nog inte tillbaka. Fullproppat, ojämn mark och träd överallt så vi inte fick nån sol på oss. Nej, inte igen.

 Och Christoffer, skit i att göra lumpen är du snäll och kom hem igen. Typ nu.


Some randoms:


Bäbis!


Hur coola?


Hahaha.. ha! Rolig.


<3


Jag vill äta upp honom. Har ni sett något sötare?


Nu ska jag sova. Imorn ska jag gå upp tidigt och städa mitt rum, sen ska jag ringa jobbet och kolla om jag ska jobba eller inte. Kan va bra att veta. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback