söndag

fredagen var galen!
Det första vi gjorde när vi kom dit var att köpa ipren och näsdukar,
sen kunde vi påbörja våran shoppingrunda.
Först var vi inne på top shop och zara, men hitta ingenting,
och både jag och carro kände att vi skulle komma hem tomhänta,
men inte då.
när vi kom in på weekday blev det skillnad,
Carro gick därifrån med ett par jeans,
jag fick med mig 2 par jeans, 1 tee och 1... jag vet inte hur jag ska förklara,
kommer kanske bild på allt.
Sen blev det också ett nitbälte och 2 armband för min del.
När klockan blev halv 6 var våra fötter döda,
och vi började leta oss till tunnelbanan.
Lite krångligt blev det allt att hitta rätt tåg osv,
men det löste sig och till slut hitta vi fram till hovet.
Dj:n va grym, crossfire va grymma,
men jääääävlar va grym chris brown var!
Jag trodde jag skulle svimma när han virades ner från taket,
vilken jävla känsla.
Och helt plötsligt ska alla vända sig om,
och då är han på en plattform längre bak istället,
väldigt nära oss, och så tar dom av sig tröjorna.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det var sjukt.
ae det går inte att beskrivas i ord,
det var bland det häftigaste jag gjort i mitt liv.
Borde inte ha skrikit som jag gjorde,
så ont i halsen som jag redan hade.
men det var det värt, helt klart.
När det va slut kom carros pappa och hämta oss,
och både jag och carro slockna i bilen, så kändes som vi va hemma på 5 min.
Helt magisk kväll, och tack caroline för du gjorde min dag så bra!

Igår kom Johanna hit,
typ redan vid 7, så vi hade god tid på oss.
Självklart blir det stressigt ändå.
Deli + Hugo, jättelyckad kväll!

Idag har jag bara legat hemma och ätit naturgodis,
skönt.
Imorn blir det nya tag,
förhoppningsvis, om jag lyckats friskna till.

Det var svårt att få till bra bilder i fredags,
det var för mörkt och vi var för långt bort,
men här kommer lite av det allfall.


















my heart is yours

Kommentarer
Postat av: SSARA

OM vi ska! haha så bra :D

aaa klart. fika eller så snart också kanske?:)

Postat av: ssara

meeeen faaaaaaaaaaan va nice att du va på chris brown då :O va de grymt eller?

2009-01-27 @ 12:33:42
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback