torsdag

det borde vara olagligt att gå upp klockan 6 på morgonen,
jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
imorse låg sofie och knuffa på mig,
hon påstår att jag är långsam och därför borde gå upp 45 min innan henne,
så det fanns inte så mycket att välja på.
svinkallt i rummet var det dessutom,
och även om jag hade god tid på mig fick jag svepa mitt kaffe och springa till bussen.
jag är hopplös.

mys hos sofie igår alltså,
hon, jag och Robert Pattinson.
vi såg alltså på twilight!
så jääääääävla bra film och ännu jävlare läcker kille! jag smälter.
han är dock inte lika snygg utan sin karaktär i filmen,
men oj när man kollar på den vill man ju bara ha honom..
den måste ses igen, snarast.

efter skolan blev det att åka direkt till haga,
skulle möta johanna och hennes projektgrupp, (som idag förövrigt bara var linn (?)) 
i gympasalen för att dansa.
var massa pensionärer som joggade runt där inne till musik,
så vi fick vänta lite med våra låtar.
allafall så kom vi igång till slut,
och det börjar bli riktigt nice, och riktigt kul också,
men måste börja öva på spagaten igen.
när vi var klara åkte jag hem till mami en stund,
hälsade på mina kära systrar och katter :) mys.
hann även träffa mamma några minuter innan jag va tvungen att gå.


nu ska jag käka lite, måla naglarna,
och sen ska jag sova.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback