torsdag

Jag ska egentligen vara på jobbet nu, men mitt knä har blivit mojje igen så jag blev tvungen att sjukskriva mig. Förhoppningsvis inte länge alls. Jag är så sjuuuuukt trött påt, borde va läkt vid dethär laget. Knäjävel.

Imorn åker jag och johanna till stockholm, bor hos Sahra till söndag. Ska bli så jävla kul, en hel helg med mina favoriter, party och shopping. Har planerat att inte glömma kameran hemma. Får hoppas att knät inte förstör helgen, bäst att lämna klackarna hemma. Jag är sååå taggad!

Nu måste jag börja packa, kan bara ta med mig en väska så jag slipper gå och bära runt på massa saker på stan imorn. Jag är sämst på att packa, tar alltid med mig halva garderoben. Bäst jag börjar, hej.

Kommentarer
Postat av: sahra

bläup, jag läbgtar tills imorn, jag är fett ful n u

Postat av: Sanna

SV: ja det är sant :/

2009-07-27 @ 16:33:45
URL: http://sannanannskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback