onsdag

Idag har jag städat och kollat på fotboll. Kul.

Jag saknar Sahra, jättemycket faktiskt.. Kom tillbaks till oss. Det är tomt utan dig.


Och jag saknar Andrea. Jag saknar dig så jävla mycket. Har inte glömt bort dig, men jag har inte velat hälsa på. Det gör för ont. Och jag har ägnat för lite tid att tänka på dig på senaste, för det gör också ont. Jag undviker det medvetet, men nu har jag fått dåligt samvete. Du är värd mer.

Det är NU jag behöver dendär jävla dagboken.

She was right here beside me in this world
She was here with us, I still remember her
Just like she‘s close, In my mind she is still here
I'll never forget the way she used to talk
The smile on her face, the way she walked
Some times I pick up the phone to call
But I gotta face it and execept her fall



my lovely girl

Kommentarer
Postat av: sahra

I miss you to :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback