tisdag

Igår natt drömde jag jätteläskiga mardrömmar, om rymdvaralser som skulle ta över våran planet. Jag orkar inte sitta och skriva hela, men det var en rymdvarelse med i drömmen som körde människobil och hade vit hatt, långt svart hår och stora svarta ögon. Han var läskigast av alla, och när jag vakna upp från mardrömmen så stog han där bakom dörren och kolla på mig! Trodde jag då allafall, så jag vart så rädd att jag gick in och la mig hos pappa. Jag har alltid varit lite rädd för saker som händer i luften, typ flygplan, terrorister, meteoriter och rymdvaralser. Sån pussy är jag. Sjuk dröm var det allafall.

Något annat riktigt sjukt var igår. Jag skulle möta upp sis och Johan för att gå ner till världens på ett par öl, och så hör jag någon ropa "Josse!". Jag tror ju självklart att det är min syster som står 50 meter framför mig som ropar, så jag svarar: "jaaaaa", och sen fortsätter jag gå rakt fram. Efter ett tag vänder jag mig om och ser Sahra komma springandes bakom mig, och fyfan va konstigt allt kändes när jag fatta att det va hon som ropat på mig. Hon måste verkligen tänkt att jag var störd som bara svarar JAA, och sen fortsätter i snabb fart utan att ens vända mig om. Stackars Sahra.
Det blev alltså lite öl på världens med Johan och sis, micket trevligt.

Nu vill jag att det ska bli 25:e, jag vill ha lön så jag kan köpa mina älskade skor, och mina efterlängtade glajjer som jag hoppas det blir användning för snart.






Nu måste jag sova så jag orkar komma i tid till skolan imorgon, det har Johanna och jag skakat hand på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

förlåt att ja är så dum ibland..

2009-03-13 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback