åh vad det är mysigt här på ön

Johannas och Emilias 20-års fest blev riktigt lyckad. Jag hade en skitrolig kväll, och även fast jag egentligen inte fick dansa kunde jag inte hålla mig borta från dansgolvet. Men det gick ju bra ändå, knät är fortfarande helt. Eller, ja.. inte mer sönder allafall.

Idag var vi på systemet, Johanna var ju såklart tvungen att testa på hur det kändes. Jag tror dock att jag var ännu mer pepp på detdär än hon själv. Men det är sjukt, jag tycker verkligen det är helt sinnes. 20 år Johanna?! Nu räcker det.

Jag vet att jag varit sämst på att blogga men jag har verkligen inte haft någon lust alls. Och nu orkar jag inte heller sitta och skriva om vad jag gjort alla dagar. Jag minns inte ens. Men jag bjuder på lite bilder! Enjoy.
















Du är snygg och du är ganska så bäst också.



Torr humor, knappt värt att kolla på! Men för dom som vill, varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback