måndag

Jag ska skriva så mycket jag hinner..

Utgång i fredags med Malin, var skitkul och galet. Vilken kväll, vilken humor.

Skulle gått ut i lördags men ångrade mig, varken jag eller Johanna var speciellt taggade och jag var fortfarande bakfull när klockan var 23.00, så jag åkte hem. Skönt.

Igår åkte jag och sis och hälsade på mormor som fyllde år i fredags, hon fick jättefina paket och blev glad.

Idag har jag haft praktik, gick bra. Var kul.

Sara frågade mig precis om jag ville ställa upp som modell på deras fashion week, jag tror inte jag vill. Inte för 200 pers, och inte när jag missar lektioner. Passar inte så bra just nu, men jag har lovat att tänka på det tills imorgon.

Snart fyller jag år.

Nu är jag hungrig och ska äta, sen måste jag plugga. Som ett djur. Tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback