torsdag

Äntligen har schemat i skolan börjat ordna upp sig, och jag måste plugga som ett djur. Har typ 1700 poäng att läsa i år, förstår ni hur lat jag har varit i skolan innan? Det kommer kräva såååå mycket tid och energi, men jag ska fixa det.

Ikväll skulle jag partat med gänget på jack and jones och övriga spiralen, men så blev inte fallet tyvärr. Får bli en annan gång när jag inte har skola dagen efter. Har gått en sväng på stan med M och C, lika uppskattat som alltid.

I helgen tror jag nog att det kan bli utgång både fredag och lördag, men då får nästa helg bli riktigt lugn, för helgen efter det kör vi hårt, för då fyller jag 19. Värdelös ålder dock, skulle hellre fylla 20. Men, ae, inte än.

Nu ska jag äta mat. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback