torsdag

Malin, hur söt?! Störd, men söt. Kolla.
http://malinjohanssonpett.blogg.se/2009/september/sa-javla-crazy.html


Idag är jag sjuk, har legat hemma hela dagen. Nu är jag jätterastlös, trodde jag var trött men när jag försökte vila lite fick jag tråkigt och började smsa massa folk istället. Vad ska jag göra? Mitt rum är städat, mina naglar är målade och mina ögonbryn är färgade. Inget bra på tv, och är riktigt trött på datan. Jag får väl sätta mig och beundra mina fina skor. Eller kanske göra en budget, det skulle jag behöva. Eller, nej. Äta. Aa, ska äta. Nu fick jag ont i örat också. KUL.

tja.

Kommentarer
Postat av: sahra

hahahah asså jag älskar verkligen din blogg. jag garvar hela tiden haha, sjukt kul-. love it


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback