-

Jag vill hem. Jag vet att ni tycker att jag inte borde klaga, det är 30+ och strålande sol varje dag, vi solar, badar och bara njuter. Men FOLKET. Alltså vi är vana vid att folk tutar, visslar och glor tills ögonen ploppar ut. Och igår var vi ute och gick en sväng på kvällen för att kolla runt på lite olika fik och då träffa vi på massa trevliga araber som vi snacka med. När vi kom hem var vi mer positiva till folket och tyckte att dom var okej. Idag har vi suttit ute och fikat och rökt vattenpipa hela kvällen, och på vägen dit träffa vi på två av killarna vi prata med igår, men vi var tvungna att gå vidare. När vi var klara skulle vi springa upp på toa hos några vänner till våra kusiner, och när vi var påväg ut från dom skämta vi om att domdär killarna kanske förföljt oss, att dom suttit utanför och hållt koll när vi fikat och att dom skulle stå utanför huset och vänta på oss. Och när vi går ut från hissen, vilka tror ni är där? Då är det alltså precis vad dom har gjort. Följt efter oss en hel jävla kväll, och när vi är påväg hem hinner ena killen ifatt oss och berättar att dom varit och letat efter oss sen klockan 5 på eftermiddagen, fram till halv 1 på natten. När vi till slut blivit av med honom och går och pratar om det, så kommer en annan jävla kille och följer efter oss samtidigt som han runkar! Och nej jag är inte paranoid, vi ser hur dom vänder håll och till och med springer efter när vi börjar gå snabbare. Och vi såg hans kukjävel. Det var faktiskt riktigt obehagligt. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?! Jag är typ förbannad. Vi kan ju inte gå ute om kvällarna utan att få några jävla stalkers i röven. Och alla äckliga blickar, allt "ksssksss", vi är inga katter. Och inga köttbitar. Jag vill inte ens va ute, jag överväger allvarligt att gå runt i en såndär luciaklänning jag med. Just nu skulle jag faktiskt hellre vara hemma.

Imorgon ska vi till Le meridien, för andra gången. Det är ett hotell och det är dom enda ställena där dom serverar alkohol. Så vi ska sola, äta, bada och dricka kall öl vid poolen. Och spela tennis. Och förhoppningsvis så är jag på bättre humör imorn. En vecka kvar.

Jag saknar Zacke.

Kommentarer
Postat av: sofia

men gud vilken jävla vider!!:O

Postat av: julia

jag saknar er!men fyfan haha jag känner att det är skönt att va hemma just nu:Dälskar er<3

2010-04-08 @ 17:48:16
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: C

KOM HEM NU DIN NEGERSTJÄRT! :(

2010-04-12 @ 13:31:46
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Johannak

Hej därborta, jag tycker att det är dags att komma hem nu! Vi ska ju sitta på uteserveringarna i vårsolen i solglasögon, skratta och prata tills solen går ner. Vi ska åka till stockholm och shoppa, gå ut, träffa folk och vara galna, ha film och myskvällar och prata om hur mycket vi längtar till sommaren och allt vad det innebär... Kom hem nu så gör vi allt det där som vi brukade göra vid den här tiden på året. saknar dig enormt, massa kärlek

2010-04-12 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback