söndag

What the...? Varför har jag fler besökare idag än jag nånsin haft?


Jag funderar på att ta tag i att städa mitt rum. Jag orkar egentligen inte, men fan vad jag behöver. Jag mår nästan dåligt av att va där inne, INTE okej. Men vart hittar man energin? Vart fan ska man börja? Kläder över hela golvet. Jag kommer nog slänga allt i tvättkorgen, men sen när jag har tvättat kommer jag inte orka hänga in alla kläder i garderoben, så då kommer det bli lika stökigt igen. Jaja, jag ska leta fram nån bra skiva och sen sätta igång, det kommer kännas skönt när det är klart, och jag har ändå inget bättre för mig. Allt blir mycket roligare när man har bra musik på hög volym. Yes, så får det bli.
Tja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg precis med att jag har mycket fler besökare än de andra dagarna. spännande !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback