-

Alltså. Okej. Jag tycker om min lillasyster jättemycket. Hon är här varannan vecka och förra veckan hade vi skitkul. Hon är lika dum i huvet som jag och vi har exakt samma humor. När hon åker härifrån tillbaks till mamma så får jag ett sms där det står "Vet du hur mycket av dina saker Julia har snott med sig hit?". Och jag blir så jävla förbannad. Hon hade tagit skor, smycken, kläder.. och så säger hon: Men jag är avundsjuk för du har så snygga kläder! SOM ATT DET SKULLE GÖRA SAKEN BÄTTRE? Jävla unge som snor mina grejer. Såntdär förstör allt. Big deal tänker väl ni, men ja! Det är fucking irriterande, speciellt när man letar efter nåt plagg men inte hittar det och sen får reda på hon tagit det. Och hon är ju inte smidig, om hon lånar parfym eller nåt utan att fråga så lämnar hon det framme sen så man ser att hon tagit. Och när jag pratade med henne och hon räknade upp vad hon snott och verkligen lovar att det inte är nåt mer, så sitter jag och kollar på bilder på hennes fjortisblogg och ser ännu mer grejer som är mina. Nu är jag arg, och nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara nför att din blogg är tråkig

2010-03-03 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback