måndag

Jag skulle kunna va på min praktik varje dag. Jag mår så bra när jag är där, och jag älskar dom som jobbar där. Dom är som mina nya fina vänner även fast alla är 30+. Jag kommer gråta min sista dag.

När jag slutade idag så gick jag och sis till världens, sen kom Malin, Becca och Vanessa. Mat, öl och prat. Mys. Jag har fått så många komplimanger idag så att jag nästan spricker. Sånt gör mig glad.

Jag har ingen motivation nu, inte så länge jag går i skolan. Jag vill bara bli klar, jobba massa och sen sticka. Jag känner precis som jag känt i flera veckor nu, vill inte va kvar här. Har blivit besviken så många gånger på senaste tiden att jag inte orkar bry mig längre. Det är inte ens värt att lägga ner energi på, inte när man inte får nånting tillbaks. Jag orkar inte ens va ledsen.

Jag är glad, faktiskt. Även om det kanske inte låter så. Om mindre än 3 veckor åker vi iväg till värmen och samlar nya krafter, ny motivation, och när vi kommer tillbaks kan vi hålla ut. Om jag inte hade dethär att se fram emot vet jag inte hur jag hade klarat av dagarna.

Nu ska jag sova, praktik imorgon med, och sen är det skola. Jag vill spy bara jag hör ordet, skola. Buääärch. (Försökte göra ett spyljud men vet inte riktigt hur man skriver det.) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna K

tänkte komma o hämta mina grejer senare.. om det är ok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback