ännu ett tidsfördriv

Har du ätit fisk idag? naej

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? vem?

Har du någon gång dejtat en kompis? eh, nae.. det tror jag inte.

Drack du monsterläsk när det var poppis? självklart

Gillar du att utnyttja folk? haha ne.

Ser du ofta på TV? ja, varje dag.. nörd är vad jag är.

Leker du fortfarande med Barbie? naee

Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet..

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? nee inte direkt.

Borde du göra något vettigt nu? plugga! och sova.

Har du jobbat på en kondomfabrik? nepp :D.

Har du haft sex med fler än fem personer? Nej

Har du hånglat med fler än fem personer? Ja

Gillar du äppelmos? nae det är så konstig konsistens på nåt sätt.

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? tveksamt..

Har du hånglat med någon kändis? nae :(
Har du varit otrogen? asså, om det räknas när man gick i trean.. då var jag ihop med 4 personer samtidigt :) men dom visste själva om det så jag vet inte om man kan kalla det otrogen.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? ja men det är hemlis.

Vad har du för färg på dina tapeter? lila och röda.
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? nej de tror ja inte, men kär, vädligt kär. men inte galet..
Humör just nu? upp och ner, just nu ganska glad men trött..
Favoritgodis? lakrits och choklad.
Är det nåt du absolut inte äter? broccoli, aldrig.
Kläder just nu? jeans och en t-shirt.
Musik just nu? christina aquilera - candyman
Vad sa du senast? aaaj, kramp i benet!!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? ja vettifan. ja skulle inte vilja leva i nån annan.
Sommarplaner? öland!!! och sola och bada och festa.
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? dator, en vän, mat.
Morgon- eller nattmänniska? natt
Sparare eller slösare? slösare, utan tvek.
Har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet, men antagligen.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja om man verkligen vill.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2 , en pojke och en flicka.
Är du kittlig? jaa.
Stjärntecken? våg
Äckligaste insekten? spindlar!!!
Det här är jag bra på? komma försent.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? när jag vågar..
Gungar du på stolen? händer väl .. :p
Hur många syskon har du? 2
Saltar du på maten? ehm, det beror ju på vad det är.. men ne :p
Anser du att du är stark? ja förfan, starkast
Vad gör du om du får hicka? håller andan elr dricker vatten upp och ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback