=D

party hela veckan.. (8)

i torsdags var vi i åby på fest.. vi var nog yngst skulle jag tro, huhu. men kul var det, oplanerat.. men kul. trevligt folk, trevlig kväll. skulle sova där egentligen men johanna var inte på humör för det, och inte jag heller egentligen. så vi fick skjuts hem vid 3 elr nåt, tack David =D det behövdes.
johanna gick hem tidigt på  morgonen och ja gick upp och skulle fixa mig och sen var det dags att åka till småland. när vi kom dit vart det först lite chill på hotellet, sen började vi fixa oss för fest. kom dit och det var lite dött, och efter dom hade presenterat varenda jävel som var där så skulle tydligen alla vi från norrköping upp på scen och sjunga en låt för annika och lasse. lite pinsamt sådär, så vi stog och smågarva lite i början.. och sen, självklart, så råkar jag ge ifrån mig världens grisljud. typ det värsta som kunde hända, så resten av låten stog jag min syster och min syssling och asgarva. sorry om vi förstörde låten! sen var det dags för käk och det var efterlängtat. började med vin till maten.. sen blev det bara mer och mer, och sammanlagt på hela kvällen drack jag 4 öl, 3 cider, 2 glas vin, 3 välkomstdrinkar och 2 groggar. det är riktigt mycket för att vara jag, satan i gatan va full jag var. men jag mådde bra, varken för mycket eller för lite. men min syster måste jag säga var nog en av dom fullaste på hela festen. lite illa eftersom det var 50års fest, men men ;d roligt hade vi, riktigt roligt. men jag sa en hel del konstiga saker, b.l.a en grej om klockan men säger jag det kommer ni tro ja är dum i huvet så jag håller tyst. men en helkul kväll, mycket skratt. och när vi kom hem så skulle vi precis låsa upp dörren till hotellrummet, och då kommer bröderna ut ur hissen en efter en.. först ramlar magnus ut, den yngsta.. elr, han nästan kryper ut. men fort gick det hahaha, och efter det kommer två andra. och alla asgarvar och säger: han sket höhö.. ser ut som alla ska spy. sen kommer den fjärde ut ur hissen och han ser helnöjd ut. haha, han går ut med ett leende på läpparna och stolt. låter kanske inte så kul men när man såg det var det sjukt kul, med tanke på att dom är vuxna .. huhu. aja sen när vi kom in iallafall så somna jag direkt. blev väckt vid 10 och då var det dags för frukost.. vi kom sist så allt var nästan slut. inte gott. sen gick vi och åt glass och det var däremot gott.. sen gick vi och försökte få liv i våran farbror och vi lyckades otroligt nog. sen gick vi till en restaurang och åååt, också gott. det var en jättestark sås som pappa sa va jättegod, så min farbror bestämde sig för att testa lite och hade ingen aning om att det var så starkt så han slängde på några kluttar lite här och där. sen åt han och börja hosta och svettas och allt hahaha. och sen blev han på bästa humöret och snackade och drog skämt och allt, och han som knappt kunde stå för han var så bakis haha. sen fick han en liten återställare också, en öl.. eller ett par. så då var han igång igen.. efter maten var det dags för att åka hem, och hemresan i bilen var en riktig höjdpunkt.. min farbror var på topphumör och sjöng lite - nu är jag lite fuller (8) sov första timmen men dom andra två var vi på. allsång också. hade trevligt. tog ett stopp i Jönköping och gick in på mc donalds och sådär och sen när vi skulle åka igen gör pappa nåt med bilen så larmet går igång.. härligt härligt. så var det inte våran bil heller så han fick inte stopp på det, haha.. och det var typ 50 pers elr nåt som stog där och såg. men sen kom vi iväg igen och alla garva åt allt och inget nästan hela vägen hem. skit trötta.. sen kom vi äntligen hem iallafall och nu har jag suttit här ett tag. så sjuuukt trött, ingen fest för mig ikväll. pizza snart tror jag, tjockis. sen ska ja sovaaa. och imorn ska ja också sova, länge! men aaa, nu har jag skrivit mycket onödigt.. hoppas ni inte blev allt för uttråkade. godnatt.

och så måste jag säga att barn kan va världens jobbigaste, men också världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback