fisk

vill börja med att säga att det har varit en helt underbar dag!
först skola och sådär och sen halvars sen vattenpipa som sagt...
och efter det gick vi och åt pizza, jag och malin. ojojoj vad vi garva..
båda hade jättekramp i magen tillslut.
sen så gick vi hem till malin och hämta lite grejjer sen gick vi till fräcka,
där träffa vi malins vänner. gick därifrån typ halv 11, och sen var vi ute ett tag.
och sen gick vi hem hit. och nu är jag hemma med malin och hon hälsar.

förresten så när vi satt och rökte vattenpipa så börja de surra i min näsa..
då tror ju jag självklart att det var ett djur i näsan och då viska ja det till malin..
hon tycker det är jättekul och säger högt till alla som sitter där att jag har ett djur i näsan. snällt, tack.. ;p träffade förresten sandra och nicki på halvars,
och alla andra har jag inte nämnt heller det var malin malin carro ja rebecca sara jennifer.

nu ska vi snart sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback