fyfan va guuult ^^

jag är helnöjd :D

i fredags, efter en förjävlig dag i skolan, började vårat efterlängtade lov!
efter skolan blev det stan med johanna, köpte jacka och ett vitt linne.
det blev en ganska lugn kväll, med sahra och två pojkar som ja inte känner.

igår började dagen med jobb, så ja gick upp 5.30. jobbade till ca 10 skulle jag tro,
sen hem och fixa sig snabbt som attan, sen ner till stan och möta syrran.
bytte linnet som ja köpte till ett annat, sen gick vi och mötte mormor och gick och fika.
efter det blev det en lång runda på stan, ca 4 timmar gick vi. iallafall jag.
köpte skor, 2 tröjor, jeans, sjal mm.
sen hem, planera kvällen. såg ut att bli en lugn kväll först, men sen bestämde vi oss för fest.
förfesta hemma hos mig, sen skulle vi till haga men den festen sög visst, så vi sket i det. då skulle vi ner till stan och möta några, ingen aning om vilka. men dom kunde inte komma,
och då bestämde vi oss för att kolla in festen som pappa var på. själv skulle han dra precis när vi kom, men dom andra var ju kvar så vi hade helkul med dom haha.
sköna gubbar ;) sen skulle dom andra dra vidare till harrys dit pappa hade stuckit, skulle försöka komma in, men det var ingen idé och så såg vi att pappa kom ändå ut så vi drog me han till mc donalds och käka.
efter maten gjorde vi ett litet besök på max :p och sen drog vi oss hemmåt, var hemma vid 3.
jävligt rolig kväll iallfall haha. en del konstiga saker blev sagda, men sånt händer :p

idga sov jag till halv 3 elr nåt, sen gick upp och satte mig här. nu ska jag snart äta frukost,
och lite senare ska ja träffa min kära johanna.

tack för mig! ;D

duuuuu ♥

-eh, skaru ha en nöt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback