idoool

sitter och ser på american idol.. det är lite bra sådär.
första dagen tillbaks i skolan.. det positiva är att jag fick träffa elin och angelica. och sen fanns det en annan positiv sak med men den kommer jag hålla för mig själv :) kul med matteprov imorn med.. not! fy tusan :p snällt att lägga det så tätt efter lovet. iallafall så slutade vi 15.20 skulle jag tro nånstans där ja.. och sen åkte jag ner på stan med sahra, hon skulle till optikern. sen kom ja hem och då blev det att byta och om fixa lite och sen gå ner till dansen. efter idag är det bara 1 gång kvar innan uppvisningen, så det blev mindre uppvärmning och styrka, och mer dans. jättekul, men jobbigt. kör hårt nu på slutet, inte långt kvar.. vill inte att det ska ta slut. vill inte vill inte. längtar redan tills det börjar igen. funderar på att börja på lagers istället. men det behöver jag fundera mer på..
resten av veckan vet jag inte vad som händer.. kanske något planerat , men vet inte än .
ska snart sova. bye :)

N ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback