inte som planerat..

i lördags blev det fest ändå. hade bestämt mig för att inte festa men sen ringde malin och sa att dom också skulle dit och så hade jag ju ändå inget bättre för mig så det var lika bäst. dock inte roligaste festen så det blev bortkastade pengar. sen orkade vi inte gå hem så vi bestämde oss för att lifta, och det var några som stanna men alla ville ha betalt.. sen stanna en annan och så fick vi åka med men sen när vi skulle kliva ur bilen ville han tydligen ha pengar. men vi sa att vi hade tyvärr inga pengar och sen så sprang vi..
igår sov jag till 3, sen gick ja upp och duscha och fixa mig och sen åkte till några kompisar till familjen och grilla och sådär. sen typ halv 11 tog jag bussen till stan och gick på spårvagnen vid söder tull, och då ringer johanna och säger att jag ska hoppas av igen för vi skulle tydligen på fest vid badhuset, så ja gick av vid rådhuset och fick stå där och vänta i en kvart, sen kom 2an och jag gick på.. och sen kommer andrea och johanna utanför och skriker åt mig så då fick jag gå av igen. och sen kommer 3an och då går vi på den spårvagnen fast linn som vi skulle möta gick av så vi fick skrika på henne också. sen satt vi på 3an, helt onödigt eftersom vi egentligen skulle tagit 2an men aa. sen kom vi fram till festen som vi skulle på och det var inte så kul och jag var jättetrött så jag somnade nästan. sen sent skulle jag och johanna gå hem men först skulle vi till mc donalds och äta men det var stängt, sen skulle vi gå ner till max och äta men det var också stängt. gått helt i onödan + att det snöa. sen kom några killar och fråga om vi ville ha skjuss hem och det ville vi ju. så vi åkte hem till mig och sov.
och idag har jag inte gjort så mycket, sovit.. ska plugga snart. orkar inte, men måste!

hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback