moovie

hej.
igår så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde förutom att jag var och sola med johanna och det var ju helt klart dagens höjdpunkt. det var fullt när vi kom så patetiskt försökte vi tränga ihop oss i samma lilla solarium för att vi inte orkade vänta på varandra. prövade många olika ställningar (misstolka inte), och vred och vände på oss.. och till slut bestämde vi oss för att vi bara skulle ligga breve varandra helt vanligt. så det gjorde vi :p frågan är bara om vi ens fick någon färg. men men, efter att vi solat så gick vi hem till johanna och såg på film.. sällan.
idag vaknade jag upp hemma hos johanna efter en trevlig filmkväll med "the holiday".
hon skulle och sola och sådär så jag gick hem vid 10. tog det lugnt hela dagen tills 18.30 då jag och johanna skulle ta en promenad till eneby för jag skulle hämta en sak hos min kära mamma. så en riktig långpromenad blev det, tycker iallafall jag. och så fort jag kom hem var jag tvungen att gå igen för jag skulle möta carro och malin och sen mötte vi heidi och sen carro skogh och sara och sen så gick vi på bio. såg The number 23. läskig film, psyk! det handlade om folk som var besatta av numret 23. och så nu tycker jag det numret är läskigt, och när jag sa hejdå till dom andra och klev av spårvagnen kolla ja på klockan och så var den 23.23, kul va? så då vart jag rädd för jag var helt ensam och det var nästan natt och mörkt så då gick jag väldigt snabbt hela vägen hem. sen var det en jättefull tant som stannade mig och frågade om eld och ja tänkte att visst det går väl snabbt och jag var jättejättekissnödig och rädd så jag ville bara hem. men hon stog där och vingla och försökte tända sin jävla cigg men det tog ju typ 5 minuter så jag hade inget tålamod kvar när hon äntligen lyckades. men trevligt med lite sällskap iallafall ute i mörka natten. helt tomt på kungsgatan förutom dendär tanten. så lite glad är jag för att jag träffade henne. aja och sen kom jag hem och då såg jag lite på tv och sen satte jag mig här och nu ska jag snart sova..

imorn ska jag till mamsen och äta påskmat och sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra. och på fredag bär det av till ljungby, wuhu :D kommer hem lördag kväll, och då blir det kanske att åka ut till svärtinge. sen resten av dagarna på lovet måste jag plugga för det har inte blivit nåt gjort. inte för jag tror att det kommer bli det heller, men jag måste! men nu ska jag prata lite mer med niclas och sen ska jag sova. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback