onsdag

uuusch, äckligt! har hållt på nu i en kvart om inte längre att försöka få ut en äcklig humla som tagit sig in här. fega som vi är vågade ingen av oss gå nära, och varje gång den kom lite närmre så sprang vi. sprang till och med omkull min lillasyster, såg jävligt roligt ut, haha.. dom är ju så jävla osmarta, vi öppnade fönstret men ändå flyger han på insidan och löjlar sig.. jag förstår inte hur humlor tänker, om dom ens tänker. har humlor hjärnor? elr är dom bara små lurrviga, surrande insekter med vingar? jag undrar var detdär surrandet kommer ifrån.. hmm. det är nästan det värsta med insekter.. deras läten.

annars har jag inte gjort något speciellt jätteroligt idag. skola, (en lektion) sola, hem, åt.

för övrigt har jag blivit kär, kär i Ivar.
Ivar i "Linas kvällsbok", nivet?
iallafall så är han ju helt underbar! skitsöt i filmen,
och har ett hjärta av guld. det skulle vara helt underbart att ha en pojkvän som han,
finaste personligheten genom tiderna.
undrar om sånna killar bara finns i böcker och på filmer.
verkar så, för någon sån har då jag aldrig träffat..
visst att det finns många fina killar, men säkert ingen som Ivar..
men nu ska ja lägga ner dethär snacket, låter som jag är värsta anti killar men så är det ju inte, absolut inte.. så ingen får ta illa upp! jag känner faktiskt väldigt många rara pojkar, och dom tycker jag om :D nästan alla.

nu får jag nästan lite dåligt samvete för ja skriver att ingen kan vara som Ivar,
och jag kanske har helt fel. bara att jag inte sett den sidan av dom killar jag känner,
eftersom jag inte varit kär i dom.. elr, aa.. kanske i någon,
och jag vet att trots allt som hände där, allt som gick fel, 
så är han en väldigt fin kille, en bra kille.
men aja, det var inte alls ett sånthär inlägg som jag hade tänkt mig..
men tankarna bara snurrade så aah.

på lördag blir det i varje fall party, det ska bli helkul.

He got those lips like sugar cane
Good things come for boys who wait
He's a one stop shop with a real big *uh*
He's a sweet talkin' sugar coated candy man

nu är de maaat, pussa.

maten var förresten gröt och vi hade inge socker vi fick
käka gröt med kanel och pärlsocker.
(bra att veta)

Kommentarer
Postat av: malin

jhag håller heeelt med han är underbar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback