PB!!!!!!!!!! :D

idag orkade jag gå upp till skolan i tid, bra josse!
hade historia, men typ 70 % av klassen trodde vi börja 8.40 när vi börja 8.20.
så där fick vi sitta och vänta i 20 min på alla andra.. gjorde iofs inte så mycket.
sen efter hade vi nåt shit i aulan och skulle sitta och lyssna på författare,
helt jävla onödig lektion.. och sjukt långtråkigt.
så jag och angelica försökte komma på massa undanflykter till att sticka,
angelica tog sin mp3 och låtsade prata i telefon hahaha.
iaf och efter den lektionen var det mentorstid och sen sluta jag.
men vi var tvugna att öva på dansen som vi ska visa upp på torsdag..
så vi var kvar efter skolan och övade och sådära och sen ah så åkte ja hem.

nu gör ja typ inget, väntar på att Prison Break ska börja.
del 22/22? vafan, vad ska hända.. :S spännande..

hejdåååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback