söndag.. igen.

igår då..
stress stress stress! Johanna kom till mig typ halv 8 och ja hade inte ens valt kläder.. och så skulle vi till malin och innan det skulle vi fixa dricka och aaa jävlar va vi hade bråttom. så vi gick ifrån mig kanske 8 elr nåt och sen gick vi till haga och sen var vi hos malin typ halv 9, och där var linnea emma alexandra och malin då.. och sen kvart i 9 var vi tvugna att dra så det blev 2 snabba groggar på en kvart. sen skulle vi hinna med spårvagnen, alltså 3an, och så hörde vi spårvagnen komma och vi spraaang som idioter och så hann vi fast det var tvåan men ah vi kom ju till stan iallafall. och sen tog vi bussen till aborreberg och alla va fan pissnödiga så vi sprang av bussen och så vare typ 20 pers om inte mer som pissa då haha. och sen tyckte johanna och jag inte att det var kul om det blev kö, så vi sprang lite före alla andra. och när vi kom fram träffa vi massa människor, mycket folk man kände. det var kul :) så var vi där iallafall och det var jääävla roligt där. dansade sååå mycket , love it! men ont i fötterna har jag, ajaj. jag johanna och malin tumma på en grej, och jorå, vi höll det allihop.. lite över förväntningar kanske haha. nae men som sagt, ibland får man göra lite craaazy grejjer. sen så var vi tvugna att dra så vi tog en taxi till stan och sen så gick vi till mc donalds och åt mat och sen fick vi skjuts hem av någon, och ah då åkte ja och sandra hem till mig och sov. riktigt kul kväll.

idag så vaknade vi typ halv 12 och låg och snacka till 12 elr nåt, sen gick vi upp och åt frukost och sådära och sen åkte sandra hem. och sen efter ett tag så satte jag mig här och ah, så äre. skola imorn igen, orka.

heeejdå :)

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback