...

igår vart det mårängen igen.. åkte ut med mammii och syrran, och där träffa jag elin :D:D saknat dig sjukt mycket gumman. var där iaf och blev ännu brunare (: sen åkte jag hem och då var jag helt slut, solen tar död på mig. men ah, tog det lungt en stund och sen kom elin. angelica och desse skulle komma men kunde inte, så det vart en myskväll med elin. pratade hela kvällen, det var trevligt.. sen sov vi och nu har hon precis åkt hem..

fyfan johanna vad jag saknar dig, inget är detsamma här hemma utan dig. <3
meeen som tur är kommer hon hem inatt så imorn ska jag träffa den sötnosen (:

sofia kommer hem om ett par timmar och då ska jag träffa henne och sen blir de rix fm ikväll, ska träffa elin där med och den raraste ungen ever, niklas blomqvist, som jag inte träffat på 100 år. och malin pett och dom antar jag också :D nu måste jag duscha, hejs (:



mer ölandpics..

   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback