fredag

idag var jag först hos tandläkaren, sen ville jag inte gå till skolan för ja hade blivit bedövad i munnen så a. ja gick hem och duscha och så sen åkte ja till resecentrum och mötte sysslingen och köpte bussbiljetter, sen gick vi upp till stan där ja köpte hårfärg och parfym och lite annat. mötte andrea där också och sen åkte vi hem. och sen kom andrea hit och sen gick hon och så fixa jag mig mer och sen gick ja till andrea. där var maja och emma sen mötte ja malin och sen kom johanna och sen skulle dom dricka. jag var då tvungen att hålla mig nykter hela kvällen för att inte va bakis imorn. inte en endaste liten klunk tog ja, bra gjort för att vara jag. inte ens när andrea erbjöd mig en öl tog ja emot den.. så när dom drog vidare på fest gick jag hemmåt. men aa, hoppas ni får kul ikväll :) ni är heeelt underbara tjejer, diggar er. imorgon går bussen till stockholm 7.40. och hem åker jag ca 5 för på kvällen blir det partyyy. kul imorn iaf, shoppa loss (; nu måste jag sova, nattnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback