hemmaaaaaaaaaaaaa

så sjuuukt skönt.. fast jag har haft en helt underbar vecka på öland (:

dagen innan jag åkte, förra fredan, så vart det party.. jag var skitpå i början men det slutade ju som det gjorde.. för både mig och johanna. skitkväll.. tur att jag har dig.
och nu kallar min älskade syssling på mig, så jag får fortsätta sen..



så, hemma igen..
iaf, så dagen efter den misslyckade festen skulle vi åka iväg klockan 10, jag som var dyngbakis.. kändes som det tog sjukt lång tid att åka, men till slut kom vi iallafall fram. jättemysig stuga var det.. första kvällen blev det att bara ta det lugnt, sjukt trötta. andra dagen gick vi bort till butiken för att hälsa på ville och vidar, efter det minns jag inte riktigt vad vi gjorde. jag minns faktiskt inte vilken dag vi gjorde vad, men vi låg på stranden iallafall två dagar, annars var det inte så bra väder.. i torsdags gick vi till dom igen och såg på film och sådär på kvällen, sen hem. och på fredag kommer pappa in och väcker oss och säger att vi ska åka hem då istället för idag, för det var så dåligt väder.. skitarga vart vi, vi hade ju bestämt att festa sista kvällen me alla andra ölandsmänniskor. och till slut fick vi dom att stanna.. så på kvällen fixade vi oss, jag och min syster, och sen skulle vi gå bort till ville, vidar, max och markus, men då hade dom inte kommit hem än så vi gick ner och satte oss på stranden och tog en cider, sen ringde dom och sa att dom var hemma. så då gick vi dit och sådära, först var vi.. sen kom det mer och mer folk och till slut var det fullt där inne, kom norrköpingsbor också.. det var trevligt :) hade iallafall riktigt kul den kvällen, och vilket röjj.. så hände det ju en del saker som jag inte tänker skriva något om här.. men ah, kul kväll/natt iallafall :) tråkigt att dom andra bor i jönköping och stockholm bara.
behövde verkligen denhär veckan, har vart sjukt bra, även om vi inte gjort allt för mycket..

och nu är johanna på gotland och kommer hem på onsdag natt.. segt. miss u babe.

ikväll blir det antingen fest eller mys, men jag tror det blir mys. orkar nog inte festa ikväll är väldigt trött. så sofia kommer hit och så ska vi nog sätta oss på gården med lite chips och sådära.
imorn om det är fint väder ska jag, sofia och några andra i släkten åka och bada.

kommer bilder sen tror ja.. om ja orkar. bye (:

Kommentarer
Postat av: natalieeriksson.blogg.se

haha norrköpings brudarna bäst på festen sådärå ;p

2007-08-05 @ 21:25:08
Postat av: J

haha oohyes, självklart (;

2007-08-05 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback