måndag

idag var jag dårå först i skolan, sen väntade jag där på sofia och så åkte vi ner till stan och klippte oss och hon var skitsnygg i sin nya friss. och sen gick vi hem till henne en stund sen missa jag två spårvagnar på raken klantig som jag är, men sen tog jag en annan och åkte till ica i marielund och mötte malin, sen gick vi till donken och åt mat och så, sen gick ja hem och nu är ja här. har lite tråkigt, funderar på att gå och lägga mig och sova.



Vilken svordom använder du mest?
jag säger mycket olika saker när jag svär

Äger du en iPod?
nepp

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
beror på om jag är nykter eller inte faktiskt..

Vilken var den senaste filmen du såg?
shrek 2 (;

Har någon av dina vänner barn?
njae, inte mina vänner men folk jag känner till.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
antingen en resa eller sjukt mycket kläder

Har någon någonsin kallat dig lat?
haha ja det händer ofta.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
har ingen här, men hos pappa är det nog någon bränd.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
ja vet inte faktiskt.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
mjaa, idag..

Vad åt du till middag?
på donkan med malin (;

Använder du huvtröjor?
händer inte ofta, som mys kanske.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
näe

Vem var den senaste som ringde dig?
malin

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
ehm.. kanske berg och dalbana, om det stavas så?

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
antagligen..

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
ganska så stort..

Är du blyg inför det motsatta könet?
jaaaa

Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen

När flög du senast?
vet jag inte.. några år sedan.

Läser du för skojs skull?
det händer

Pratar du några andra språk?
njae, jag kan ju lite engelska dårå, och kanske lite spanska och tyska men inte mycket :p

Har du gråtit offentligt?
mmm

Försöker du alltid lära dig nya saker?
så mycket jag kan

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
vill ha en tatuering, men ja vågar inte...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
aaa

Kan du kasta macka?
absolut

Vem har du med på bion?
det beror ju på, men oftast kompisar.

Vem är din favoritlärare?
andreas, lätt.

Vad har du för väder?
lite regn sådär

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
nae inte någon med asmycket, det är inte ens snyggt

Har du en blogg?
jaappp

Vilket är ditt favoritämne?
vet inte riktigt..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ehm, ja han ska väl se bra ut iallafall.. och sen ha humor och vara snäll och jag skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst som är viktigt.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
haha inte va ja vet

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland

Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna?
inte längre..

Vilken är din favoritfrukt?
jag diggar ananas

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha nae

Har du fått någon diagnos av en läkare?
njae tror inte det..

Vilken/vilka?
...

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
17..

Tror du på liv på andra planeter?
kanske..

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
vet inte.. hm.. jag tänker men ja kommer inte på när jag var arg sist.. :p

Tror du att gud är en man eller kvinna?
vet inte, jag tror inte direkt på gud.

Gillar du senap?
det är ju inte jättegott

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
brukar inte prata med mig själv. eller där ljög jag kanske.. men vet inte, det ordnar sig kanske..8-)

Har du någon gång allvarligt övervägt att ta ditt liv?
njae..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
näe

Sover du på sida, mage eller rygg?
jag sover lite på alla sätt

Tycker du om att krama folk?
aaa, jag gillar att kramas

Äger du en digitalkamera?
näe

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
inte en aning, lite smickrad kanske.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
har aldrig sett det

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
någon gång har jag nog gråtit till en bok men ja minns inte vilken/vilka.

Tycker du att du är attraktiv?
det vill jag inte påstå.

Vad är du allergisk mot?
ingenting

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?


Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
orkar inte leta upp en bok

Vad har du på dig?
svarta tights, en lång vit t-shirt typ, och en guldig tröja över.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
plain white t's - hey there delilah

Det töntigaste som du vet?
vet jag inte

Är du intresserad av någon nu?
nja, kanske lite..

Vem?
hemlis

Det mest otroliga som hänt på senaste tiden?
bra fråga.. jag vet inte. vet inte så mycket nu för tiden faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback