onsdag

eesssshole!


skola idag och andrea var sjuk, gumman lilla.. och efter skolan gick jag på stan en sväng och sen åkte ja hem och sen åkte ja till stan igen med malin och så mötte vi heidi och sanna, sen gick vi och åt och sen garva som aldrig förr. vi gick och satte oss i hörsalsparken, och då kom det framnån gubbe från en fotoklubb som ville fota oss, och det gick väl bra :p det var nån tävling han var med i. idag hade jag roligare än jag haft på riktigt länge.. ni är bra flickor. sen gick vi och åt ännu mer, lite glass, och sen åkte vi hem.
skola imorn och då är andrea frisk så aa. har bara 3 lektioner, engelska matte och bild. bara det att ja inte får ha dom ämnena ja redan haft, det är ju lite träligt. så vettifan va ja ska göra då. men men..
jag saknar haga, jag vill tillbaks!

party på lördag (;

- aa aa aa!

Kommentarer
Postat av: m

haha. AA , aa aa x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback