söndag

igår var det då stockholm med sysslingen. började med att jag sov lite för länge så ja hann inte äta frukost, och sen skulle ja ta spårvagnen och möta sofia men då gick den inte när jag ville att den skulle gå, så då blev ja tvungen att springa till resecentrum från haga, det var inte så kul. men jag hann iallafall, kom i sista stunden typ. sen åkte vi buss iallafall och sen kom vi fram och gick och åt frulle, sen började vi shoppingrundan. först hittade jag ingenting men sen gjorde jag det. blev ett par jeans från topshop och sen lite underkläder och annat smått och gott. tiden gick sjukt snabbt, och sen var klockan 4 och vi var tvungna att gå till bussen.. riktigt underbar dag iallafall. när jag kom hem satt jag vid datan en stund sen var jag tvungen att fixa mig och sen gick ja och mötte carro och vet inte varför sen gick ja till sahra och där var malin och sofia så drack vi sen hem till admir på fest. det var helt okej sådär.. gick hemmåt vid 4-5 nån gång, slockna direkt. vaknade vid 11 i  morse och hade fått ett sms från sofia. sååå det var ju bara att gå upp, dyngbakis, och duscha och fixa sig och sen åka till stan. hon ska klippa ny frilla och det kommer bli jättesnyggt.. gick på stan en stund, köpte en tröja, men båda var jättetrötta så det blev inte så länge. gick och köpte nötter sen åkte ja hem.. sov en stund och sen nu har ja färgat ögonfransarna och brynen och nu ska jag snart sova. skola imorn igen, sen stan med sofia så ska vi klippa oss. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback