sorry, blame it on me..

var på stan igår igen. först hemma hos malin med ida, carro, sara. hade mycket kul.. sen åkte vi till stan och kollade på några och som sjöng och nån kille som dansade, och när vi stog där träffade jag min gamla danslärare, Melinda. hon flyttar till stockholm om en vecka.. det tycker jag inte om, hon var bäst. sen vart det massa strul och 100 telefonsamtal men till slut hitta vi varandra, men kom ifrån varann igen lika fort. träffa ölandstjejorna igen, barra. haha, "stekarns" brorsa? aja och sen åkte vi en karusell och sen hade jag skitont i mina fötter och vi gick hem. fast då var det nog ganska sent, men ja. sen idag blev jag väckt av att johanna ringer och vill att jag ska följa med till folkparken, så det var ju bara att dra sig upp. hann / orkade inte fixa mig, och tur var det för när vi var där började det spöregna och vi hade inget paraply så vi vart väldigt blöta dårå, men vi var tvugna att vänta för johanna skulle prata med p.. nån gubbe sa att vi kunde få stå under hans paraply men vi ställde oss under ett träd istället fast det hjälpte inte. sen gick jag hem och tog på mig torra kläder, sen såg på tv. efter ett par timmar så var vi hunriga, jag och pappa, så vi åkte och käka på nån resturang. jag fick betala för han hade inga pengar på sig, så nu är ja inte tät längre. sen fick ja köpa en fet godispåse åt honom också. borde det inte vara tvärt om? sen åkte vi till landet och sen hem och nu funderar ja på att gå och lägga mig, jag är riktigt trött. men det är kanske värt att sitta här en stund till.. :) ska typ bli bra väder hela veckan nu, hoppas dom inte ljuger, för då ska ja sola..

image65


Do you see how much I need you right now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback