tisdag

första skoldagen idag, och det gick inte speciellt bra. vill verkligen inte gå på kungsgård, vill tillbaks till haga. och klassen, jag kan inte klara av att gå i den i 3 år, det går bara inte. även om jag hamna med andrea, och sanna, så är nästan alla andra är.. ja vet inte ens hur ja ska beskriva dom. andrea och ja ska kolla imorn ifall vi kan få byta klass, annars vet ja inte va ja gör.. iaf, efter skolan så gick ja, andra, emma, sara, melita och matilda ner mot stan. några försvann och maja kom så där gick jag på stan me sara, emma, andra och maja. kollade runt lite och andrea köpte en del, sen gick vi hemmåt och sen har jag inte gjort något typ.. ätit bara. jättesugen på godis men orkar inte gå ner och handla, irriterad är ja också. men så äre, nu ska ja sova eller nåt.. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback